LOADING

Type to search

Zdravie

Ako mam rýchlo zaspať

Admin dec 12
Share

Ako mam rýchlo zaspať

Niektoré naše babičky hovorievali, že na spánok je dobré teplé mlieko. Niektoré hovorili, že „zabaušiť sa“ do perín. Iné zas, že je dobré čítať si pred spaním. Ďaľšie zase, že i alkohol.

Odborníci však usudzujú, že minútové cvičenia výdychu a nádychu sú tým pravým orechovým. Prv než som išla písať tento článok som si prezrela všetky dostupné typy a systémy na rýchle zapávanie a asi 5 dní som testovala jednu po druhej, keďže sama mám problémy so spánkom.

Prvá metóda ohlasovala, že ak si sadnem s vystretým chrbtom a hlboko sa nadýchnem a vydýchnem ústami s príslušnými zvukmi. Vyskúšala som to, a akurát ma bolel chrbát a točila sa mi hlava.

Následné som skúsila starý overený trik keď vydýchnete ústami a snažíte sa pomaly napočítať do ôsmich. Umytá, osprchovaná som si ľahla, na svoje pomery veľmi skoro a práve taký čas, kedy neviem zaspať.

Vydýchla som, až som hádam odkrvila i poslednú bunku a s nádychom som pomaly počítala, do koľko neviem, lebo som naozaj zaspala. Osobne si myslím, že hypoxia nie je však riešenie pre všetkých, ktorý nevedia zaspať.

Skúsila som však iný trik, ktorý sa mi vryl do pamäte ešte z vysokoškolských čias. Keď som chcela ešte nejaké učivo dodatočne prečítať, nútila som sa k tomu, aby som bola hore. Avšak vtedy na potvoru som zaspala a nepomohla ani káva. Tak som to vyskúšala a naozaj také nútenie sa zostať hore, nútilo i mňa, ale zaspať.

Ďalšiu noc som musela však už z postele vstať a 10 minút som si pripravovala veci a písala, pretože zaspať som už naozaj nemohla. Potom som si ľahla, našla svoju polohu a zaspala.

Noc, ktorá nasledovala po 10 minútovej práci bola cenená tým, že som ráno nemusela vstávať do práce. Tak som teda od seba dala preč všetky mobily, tablety, a iné blikajúce zariadenia a nechala som si iba poctivý starý budík, ktorý keď vás budí drnčí. Musím povedať, že odstránenie mobilov pomohlo i v zaspatí, ale náhodou i v stávaní, pretože ten „drnčiaci“ budík mi nedal inú možnosť ako vstať. Pretože inak mobil posuniem o 5 minút, potom meškám do roboty 20 minút. Práve odstránenie mobilov a zariadení docielilo to, že som ráno vstala oddýchnutá a spokojná. Nemenila som ani návyky, ani matrac, ani vankúš.

 

Zanechajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *